Search

Monday, March 22, 2010

PERTANYAAN YANG SERING ADA DI BENAK FIKIRAN

Bagi yang ingin membeli dinar iraq ini....pelbagai persoalan yang berkumandang di telinga....he3...ok...Nie la antara soalan2 yg sering dilontarkan oleh pembeli

1) Bagaimana saya boleh atau ingin membeli@mendapatkan dinar iraq?

Anda
boleh mendapatkan dinar iraq ini dengan menghubungi saya di talian 013-9952309. Saya akan memberikan no.akaun saya. Dan kemudian anda masukkan wang anda ke akaun tersebut. Selepas itu hubungi saya@sms pada saya jumlah wang yg dimasukkan beserta alamat anda. PAstikan alamat itu selamat kerna saya akan hantar dinar iraq terus ke alamat tersebut.


2) Bagaimana saya dapat menukarkan dinar iraq ini kepada RM (ringgit malaysia)?

Ketika ini hanya terdapat tiga bank sahaja yang mendapat lesen oleh The Central Bank of Iraq untuk melakukan proses penukaran dinar iraq iaitu : HSBC, Bank Nasional Kuwait & Charter Bank of England.

3) Apakah risiko dalam pelaburan dinar iraq ini?

Memang setiap apa yg kita laburkan ader risikonya yg tersendiri. Jadi kita mesti sedar akan hal ini. Akan tetapi dalam hal ini...pelaburan anda adalah rendah risikonya berbanding dengn pulangan yang berlipat kali gandanya yang bakal anda peroleh. Jadi bersiap sedia lah anda kerna ramai 'jutawan senyap' bakal dilahirkan....HE3....

4) Perhitungan keuntungan dalam pelaburan dinar iraq...

Sebelum US menyerang Iraq, posisi matawang dinar sangat kukuh:
1 dinar = 3.3USD. (1 USD = RM3.60)...Jadi jikalau kita mahu membeli dinar iraq pada waktu ini adalah sangat mahal. ( 1dinar =RM 10+++)...

Jadi jikalau anda membeli dinar iraq bernilai 1,000 anda terpaksa membelinya pada harga RM10,000 ++....







No comments:

Post a Comment

BOOST YOUR BLOG

Related Posts with Thumbnails